Skora – Tori Amos

Spojrz, stoje tutaj przed toba naga
Na pewno chcesz tylko seksu
Moge krzyczec tak glosno jakbys mial byc ostatnim
Ale nie moge roszczyc niewinnosci

O Boze
czy to wina pogody
O Boze
dlaczego tutaj jestem,
jesli milosc nie jest na zawsze
a to nie wina pogody
podaj mi moja skore

Moglabym udawac, ze mnie kochasz
Noc straci jakiekolwiek odczucie strachu
Ale dlaczego potrzebuje twojej milosci
jesli kochanie nie potrafisz utrzymac tego, co ja mam w srodku

Prawie wpadlam na aniola
Mial duze, ladne, tluste cygaro
„W jakims sensie” powiedzial „Jestes tutaj sama
wiec jesli skoczysz, lepiej skacz daleko”

Dodaj komentarz

Filed under teksty piosenek

Skomentuj

